Išlaidų valdymo gidas


Mobiliuosius duomenis galite užsisakyti siųsdami SMS žinutę numeriu +37065782118 su tekstu „+100GB“. Vienkartinis paslaugos mokestis 17€. Vienam telefono numeriui paslauga galioja vieną kartą, iki 2018 08 31.

Mobiliųjų duomenų kiekis naudojamas norimomis proporcijomis. 100 GB pradedamas naudoti tik pasibaigus turimo plano ar papildomų paslaugų suteiktiems duomenims. Sužinoti duomenų likutį galite siųsdami SMS žinutę numeriu +37065782118 su tekstu „MBLIKUTIS“.

Išnaudojus užsakytus 100 GB, papildomi duomenys apmokestinami pagal turimo plano tarifus. Pasiūlymas netaikomas plano "sp@rtus" turėtojams.

SMS/MMS kiekis per mėnesį,vnt. 100 250 500
Mėnesinis mokestis,/mėn. 1,45 2,03 3,48

Paslaugą užsisakyti galite bet kuriame Teledemos salone ar atstovybėje (su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą).

Papildoma paslauga „Mano pasaulis" - tai tarptautiniai pokalbiai iki 80% mažesnėmis nei standartinės kainomis. Vienkartinis paslaugos įjungimo mokestis 1,49€. Mėnesinė paslaugos kaina - 1,45€.

Paslaugą užsisakyti galite bet kuriame Teledemos salone ar atstovybėje (su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą).

Nemokami pokalbiai tarp kliento registruotų abonentų nenaudoja suteikiamų minučių skambinti į visus tinklus Lietuvoje. Paslaugos mėnesinis mokestis priklauso nuo pasirinkto mokėjimo plano. Pasibaigus įsipareigotam naudojimosi mokėjimo planu terminui, pokalbiai tarp kliento užregistruotų abonentų apmokestinami pagal standartinius mokėjimo plano tarifus.

          • Paslauga „Visi Savi“ nemokama, pasirinkus 12/24 mėnesių naudojimosi paslaugomis terminą.
          • Su planu „Lengvas“ arba neįpareigojančiu naudojimosi paslaugomis terminu - 0,29€/mėn. už SIM kortelę.

Paslaugą užsisakyti galite bet kuriame Teledemos salone ar atstovybėje (su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą).

Kainos nurodytos su PVM.


  • „Visaginas“ - nemokami pokalbiai tarp Teledemos abonentų, registruotų Visagine.
  • „Mano atominis pasaulis“ - tarptautiniai skambučiai itin palankiomis kainomis.

Paslaugas užsisakyti galite bet kuriame Teledemos salone ar atstovybėje (su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą).

Kainos nurodytos su PVM.

Rekomenduokite Teledemą savo draugams ir bendraukite su jais nemokamai

Pasirinkus šią papildomą paslaugą, visi Jūsų vardu registruoti numeriai gali nemokamai kalbėtis su visais asmens, pasirinkusio Teledemą Jūsų rekomendacijos dėka, numeriais.

Paslaugą gali užsisakyti tiek privatūs, tiek verslo klientai.

Paslauga užsakoma sutarties pasirašymo metu Teledemos salone ar atstovybėje (privatiems klientams su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, o verslo klientams – įmonės atstovavimą patvirtinantį dokumentą).

Skambučių valdymo paslaugos

Paslaugą galite užsisakyti paskambinę nemokama klientų informacijos linija 117. Paslaugos mėnesinis mokestis - 0,45€.

Kaip nukreipti skambučius į balso paštą?

Skambučių peradresavimą įjungti bei išjungti galima naudojantis mobiliojo telefono meniu. Norint įjungti paslaugą būtina nurodyti peradresavimo numerį 1511 arba +370‌ 699‌ 50‌ 112 (skambinant iš Teledemos tinklo) arba +370‌ 699‌ 50‌ 113 (skambinant iš užsienio arba kitų operatorių klientams).

Skambučių peradresavimą įjungti/išjungti galite telefono ekrane surinkę specialias simbolių kombinacijas.

Skambučio nukreipimas kai:

  • kai nekeliate ragelio - įjungimui surinkite **61*69950112# ir spauskite skambinimo mygtuką, o išjungimui - ##61# ir spauskite skambinimo mygtuką.
  • kai abonentas nepasiekiamas - įjungimui surinkite **62*69950112# ir spauskite skambinimo mygtuką, o išjungimui - ##62# ir spauskite skambinimo mygtuką.
  • kai telefono numeris užimtas - įjungimui surinkite **67*69950112# ir spauskite skambinimo mygtuką, o išjungimui - ##67# ir spauskite skambinimo mygtuką.
  • kai norite nukreipti visus skambučius - įjungimui surinkite **21*69950112# ir spauskite skambinimo mygtuką, o išjungimui - ##21# ir spauskite skambinimo mygtuką.

Kaip įrašyti asmeninį pasisveikinimą?

Užsisakius balso pašto paslaugą, galite įrašyti asmeninį pasisveikinimą:
* skambinkite 1511 (iš Teledemos tinklo) arba +370‌ 699‌ 50‌ 113 (skambinant iš užsienio arba kitų operatorių klientams) ir, sekdami operatorės nurodymus, įrašykite pasisveikinimą.

Kaip išklausyti pranešimus?

Balso pašto sistema apie gautus pranešimus informuoja SMS žinutėmis. Išklausyti pranešimus galite dviem būdais:

  1. Iš savo mobiliojo telefono:
    • paskambinkite numeriu 1511 arba +370‌ 699‌ 50‌ 111 (Lietuvoje),
    • balso paštas praneš naujų pranešimų kiekį ir įjungs pagrindinį meniu,
    • norėdami išklausyti, spauskite 1.
  2. Iš bet kurio kito telefono:
    • paskambinkite numeriu +370‌ 699‌ 50‌ 113,
    • įveskite pašto dėžutės numerį (jis sutampa su Jūsų telefono numeriu, pvz. +370‌ 699‌ 87‌ 654) ir #,
    • įveskite telefono apsaugos kodą ir #,
    • balso paštas praneš naujų pranešimų kiekį ir įjungs pagrindinį meniu,
    • norėdami išklausyti pranešimus, spauskite 1.
      Prieš kiekvieną pranešimą, balso pašto sistema perduos pranešimo siuntėjo telefono numerį, pranešimo gavimo datą ir laiką.

Balso pašto kaina užsienyje:

Užsisakius balso pašto paslaugą ir išsivežus telefoną į užsienį, esant aktyviai balso pašto paslaugai yra skaičiuojamas sujungimo mokestis ir išeinančio skambučio mokestis (pagal galiojančius tarptinklinio ryšio tarifus, net jei telefono baterijos ar SIM kortelė bus išimta iš telefono aparato ar bus įjungtas skrydžio režimas (angl. flight mode) ), išskyrus vienintelį atvejį, jei telefonas bus išjungtas (būnant ryšio zonoje), naudojant įjungimo / išjungimo (angl. on/off) mygtuką.Skambučių peradresavimasSkambučių peradresavimas - Jūsų numeriui adresuotų skambučių nukreipimas į balso paštą arba bet kuriam Lietuvos ar kitos šalies mobiliojo ryšio abonento numeriui.

Skambučius peradresuoti galite, jei:

  • nekeliate ragelio,
  • esate už tinklo veikimo zonos arba telefonas yra išjungtas,
  • Jūsų mobilusis telefonas užimtas,
  • visais atvejais.

Skambučius peradresuoti (atšaukti peradresavimą) į balso paštą galite atitinkamomis komandomis arba telefono meniu, nurodydami nukreipimo numerį +370‌ 699‌ 50‌ 112. Peradresuodami skambučius neprarasite svarbios informacijos. Į balso paštą skambučiai peradresuojami nemokamai.

Kainos nurodytos su PVM.

Skambučių blokavimo paslauga leidžia:

  • sulaikyti visus Jums adresuotus skambučius,
  • blokuoti skambučius iš Jūsų telefono aparato,
  • blokuoti tarptautinius skambučius,
  • blokuoti tarptautinius skambučius, esant kitoje šalyje.

Skambučių blokavimo paslauga nemokama.

Jei norite sulaikyti visus Jums adresuotus skambučius:

  • blokavimo įjungimas: * 35 * blokavimo kodas # ok
  • blokavimo išjungimas: # 35 * blokavimo kodas # ok

Jei norite blokuoti skambučius iš savo telefono aparato:

  • blokavimo įjungimas: * 33 * blokavimo kodas # ok.
  • blokavimo išjungimas: # 33 * blokavimo kodas # ok

Jei norite blokuoti skambučius tarptautiniais numeriais:

  • blokavimo įjungimas: * 331 * blokavimo kodas # ok
  • blokavimo išjungimas: # 331 * blokavimo kodas # ok

Jei norite blokuoti tarptautinius skambučius, būdami kitoje šalyje:

  • blokavimo įjungimas: * 332 * blokavimo kodas # ok
  • blokavimo išjungimas: # 332 * blokavimo kodas # ok

Jei norite sužinoti, ar veikia skambučių blokavimo paslauga:

  • surinkite kodą * # NN(N) # ok. Pastaba: NN(N) - paslaugos „Skambučių blokavimas" kategorijos - 35, 33, 331, 332.

Jei norite panaikinti visus skambučių blokavimo atvejus:

  • surinkite # 330 * blokavimo kodas # ok. Standartinis blokavimo kodas yra 0000. Jį galite pakeisti naudodamiesi telefono meniu arba rinkdami: * * 03 * 330 * senas kodas * naujas kodas * naujas kodas # ok.
    Pastaba: ok - OK, YES arba ragelio pakėlimo mygtukas.

Jei nežinote SIM kortelės blokavimo (gamyklinio PIN) kodo:

  • kortelės gamyklinis PIN kodas gali būti reikalingas, norint užblokuoti skambučius iš telefono aparato. Gamyklinį SIM kortelės PIN kodą galite sužinoti Teledemos salone arba paskambinę nemokama informacijos linija 117.

"Skambučių registras" – paslauga, registruojanti abonentams skirtus skambučius tada, kai jų mobilusis telefonas yra išjungtas arba už ryšio zonos ribų.
Privalumai:
- abonentai yra informuojami SMS žinute apie visus skambučius, kuriuos jie praleido, kol telefonas buvo išjungtas arba buvo už ryšio zonos ribų;
- pranešama apie 10 paskutinių praleistų skirtingų numerių;
- nereikia papildomai skambinti į savo balso pašto dėžutę, norint sužinoti informaciją apie praleistus skambučius bei išklausyti paliktų pranešimų;
- SMS žinutės tekste pateikta informacija: kas, kada ir kiek kartų Jums skambino;
- galima pasirinkti kalbą – lietuvių arba anglų;
- gavus informuojančią SMS žinutę ir pasinaudojus telefono aparato funkcijomis, galima net nerenkant abonento numerio jam greitai paskambinti (priklauso nuo naudojamo telefono aparato galimybių).

Kaip veikia paslauga

Jei paslauga yra įjungta, visi skambučiai, skirti tam abonentui, kol jis nepasiekiamas (telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų) yra registruojami. Kai tik abonentas tampa pasiekiamas (įsijungia telefono aparatą ar sugrįžta į ryšio zoną), gauna SMS žinutę, kuri informuoja apie tai, kas, kada ir kiek kartų jam skambino, kol buvo nepasiekiamas.

Jei tas pats abonentas bandė skambinti keletą kartų, yra rodomas paskutinio skambučio laikas. Skliausteliuose nurodoma, kiek kartų tas pats abonentas skambino. Jei abonentas praleido daug skambučių ir informacija apie juos netelpa vienoje SMS žinutėje, siunčiamos 2 žinutės. Iš viso SMS žinutėmis informuojama apie 10 paskutinių skirtingų numerių, iš kurių buvo skambinta, kol abonentas buvo nepasiekiamas.

Paskambinus abonentui, kuris įsijungęs "Skambučių registro" paslaugą, vietoj standartinio įrašo: "Šiuo metu su abonentu nėra galimybės susisiekti. Prašome pabandyti vėliau." girdima – "Šiuo metu su abonentu nėra galimybės susisiekti. Apie šį skambutį abonentas bus informuotas trumpąja žinute iš karto, kai tik bus pasiekiamas".
Užsisakius paslaugą „Skambučių registras", skambinant ekrane atsiranda užrašas, informuojantis apie skambučių peradresavimą. Tai reiškia, kad tuo metu, kai Jūsų telefonas išjungtas arba yra už ryšio zonos ribų, Jums skirti skambučiai yra nukreipiami į „Skambučių registro" numerį.

Paslauga užsakoma: nusiuntus SMS žinutę su tekstu "+SR" numeriu 1500.
Paslaugos atsisakoma: nusiuntus SMS žinutę su tekstu "-SR" numeriu 1500.
Paslauga nemokama.

Naudingos asmeninės paslaugos

Automobilio parkavimas SMS žinute

Bet kuriame Teledemos salone pasiimkite automobilio parkavimo lipduką ir užklijuokite jį ant automobilio priekinio stiklo dešiniosios apatinės dalies. Lipdukas galioja Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ir Trakų miestuose. Patikrinimas vyksta pagal valstybinį automobilio numerį.

Norėdami sumokėti už automobilio parkavimą SMS žinute, Jūs turite:

trumpuoju numeriu 1332 siųsti stovėjimo laiko užsakymo žinutę su tekstu:
• PX 0 X XXX000 – pirmą kartą palikdami automobilį,
• PX 0 X – palikdami tą patį automobilį kitoje vietoje,
• PX 0 – palikdami tą patį automobilį toje pačioje vietoje.

Pastaba:
PX – automobilio stovėjimo vieta (PK – statyti automobilį – Kaune, PL – Klaipėdoje, PS – Šiauliuose, PT – Trakuose, PP – Panevėžio mieste).
0 – trukmė valandomis.

Kaune – 0.3 (30 min.), 1, 1.30, 2 ir t. t. iki 11 val,
Klaipėdoje – 0.2 (20 min), 0.3 (30 min), 0.4 (40 min), 1, 1.20, 1.30, 1.40, 2 ir t. t. iki 12 val,
Šiauliuose – 1, 2, 3 ir t. t. iki 5 val.
Trakuose – 0.3 (30 min.), 1, 1.30, 2 ir t. t. iki 14 val,
Panevėžyje – 1, 2, 3 ir t. t. iki 10 val.

X – aikštelės zona arba mokėjimo automato numeris.
Pvz.; Kaunas: A - Zona A (Rotušės aikštė), R – raudona, M – mėlyna, Z – žalia; 060 – mokėjimo automato numeris; Klaipėda: R – raudona, G – geltona; Šiauliai: R – raudona; Trakai: R – raudona, G – geltona, Z – žalia; Panevėžys: Z – žalia.
XXX000 – automobilio valstybinis numeris.
Pvz.; Kaune: PK 1.3 M AVA123 arba PK 1.3 M, arba PK 1.3; Klaipėdoje: PL 1 AVA123 arba PL 1; Šiauliuose: PS 1 AVA123 arba PS 1; Trakuose: PT 1.3 R AVA123 arba PT 1.3 R, arba PT 1.3; Panevėžyje: PP 1 Z AVA123 arba PP 1 Z, arba PP 1.

Mokėjimo už parkavimą mobiliaisiais telefonais Vilniuje tvarka.

Paslaugai užsakyti numeriu 1332 siųskite SMS žinutę su kodu: Start X AAA000, kur X - rinkliavos zonos kodas (M - mėlynosios, R - raudonosios, G - geltonosios, Z - žaliosios zonos), AAA000 - automobilio valstybinis numeris. Sulaukite užsakymo patvirtinimo. Paslaugai nutraukti numeriu 1332 siųskite SMS žinutę su kodu: Stop
Plačiau apie parkavimo paslaugą Vilniuje skaitykite čia.

Visa informacija, kaip naudotis SMS parkavimo paslauga taip pat yra ir ant SMS parkavimo lipduko.
Lipduko pavyzdys:

Parkavimo lipdukas 2015

Einamosios sąskaitos patikrinimas SMS žinute
SMS pranešimų ataskaita
Elektroninis parašas

Savo einamąją sąskaitą galite pasitikrinti siųsdami SMS žinutę.

Siųskite SMS žinutę telefono numeriu +370‌ 657‌ 82‌ 118 su tekstu „saskaita", žinutės kaina - 0,09€.

Atkreipiame dėmesį, kad informacija apie einamosios sąskaitos dydį gali būti pateikta su paklaida, nes duomenys apie Jūsų atliktus skambučius ir pan., yra gaunami su laiko atidėjimu. Netikslumo galimybė padidėja, jei buvo naudojamas tarptinklinis ryšys ar mobilusis internetas.
Abonentai, pasirinkę kredito limitą, SMS žinute gauna informaciją apie prakalbėtą sumą nuo paskutinio atlikto mokėjimo iki užklausos išsiuntimo.
Kredito limitą pasirinkęs abonentas gali kontroliuoti, kokios sumos už mobiliojo ryšio paslaugas jis negali viršyti per mėnesį, t.y., nuo vieno mokėjimo už paslaugas iki kito mokėjimo už paslaugas. Viršijus abonento pasirinktą kredito limitą, apribojama galimybė skambinti. Norėdamas vėl naudotis paslaugomis abonentas turi apmokėti einamąją sąskaitą.

Abonentai, pasirinkę pokalbio limitą, SMS žinute gaus informaciją apie prakalbėtą sumą nuo einamojo mėnesio 1 d. iki užklausos išsiuntimo.
Pokalbių limitą pasirinkęs abonentas, gali kontroliuoti, kokios sumos už mobiliojo ryšio paslaugas jis negali viršyti per mėnesį, laikotarpiu nuo mėnesio 1d. iki sekančio mėnesio 1d. Viršijus abonento pasirinktą pokalbių limitą apribojama galimybė skambinti. Norėdamas vėl naudotis paslaugomis abonentas turi padidinti pokalbių limitą arba sulaukti sekančio mėnesio 1d.

Trumpųjų SMS pranešimų ataskaita - tai pranešimas SMS žinute apie gavėjui pristatytą SMS žinutę. Užsisakyti šią paslaugą arba jos atsisakyti galite pakeitę atitinkamus nustatymus savo telefone, vadovaujantis mobiliojo aparato vartotojo instrukcija. 

Pranešimo apie pristatytą SMS žinutę kaina – 0,01 €.

Mobilusis elektroninis parašas skirtas patvirtinti pasirašiusio asmens tapatybę ir užtikrinti juo pasirašytų elektroninių dokumentų autentiškumą. Teledemos elektroninis parašas suteikia galimybę mobiliojo įrenginio pagalba saugiai pasirašyti dokumentus.

Elektroninio parašo paslaugos kaina - 0,79 € per mėnesį.
Paslaugos įjungimo mokestis 4,99 €.
Kainos nurodytos su PVM

Naudojantis elektroninio parašo paslauga užsienyje, kiekvienas prisijungimas ir dokumento pasirašymas bus papildomai apmokestinamas kaip trumpasis SMS pranešimas siunčiamas iš pasirinkto užsienio tinklo.

Mobiliojo elektroninio parašo paslauga

Norėdami užsisakyti elektroninio parašo paslaugą, atvykite į Teledemos saloną ir pasirašykite paslaugos sutartį. Su savimi būtina turėti Pasą arba ID kortelę. Įmonių atstovai, norėdami užsisakyti paslaugą, privalo pateikti įmonės antspaudu ir direktoriaus parašu patvirtintą įgaliojimą elektroninio parašo sutarčiai sudaryti. Pasirašius sutartį Jums bus suteikta speciali SIM kortelė arba senoji SIM kortelė pakeista į naują su elektroninio parašo funkcija, ja naudojantis galėsite prisijungti prie internetinių sistemų, kurios reikalauja asmens tapatybės patvirtinimo.

Elektroninio parašo aktyvavimo instrukcija

Teledemos salone aktyvavus SIM kortelę, gausite SMS žinutę su tekstu „Jūsų el. parašas nėra aktyvuotas. Norėdami jį aktyvuoti, numeriu +37065718001 siųskite raktažodį "SERT”. SVARBU: išsiuntę SMS žinutę su raktažodžiu "SERT" telefono numeriu +37065718001, gausite elektroninio parašo aktyvinimo instrukciją ne SMS žinute, bet tiesiai į telefono ekraną. Įdėmiai sekite, nes duomenys ekrane atsiras per 10-15 sekundžių nuo SMS žinutės išsiuntimo, ir apie tai nebūsite įspėti garsiniu telefono signalu.

  • Po SMS žinutės išsiuntimo, telefono ekrane atsiras Jūsų asmeniniai duomenys (vardas, pavardė, asmens kodas), kuriuos reikia patvirtinti telefone paspaudus sutikimo mygtuką. Jeigu duomenys neteisingi, jų netvirtinkite ir praneškite apie tai Teledemos nemokama informacijos linija 117.

  • Telefono ekrane atsiras laukelis, kuriame reikia suvesti sPIN kodą (gamyklinį sPIN kodą rasite ant SIM kortelės rėmelio po nutrinamu sluoksniu). sPIN kodą suveskite du kartus. Suvedus teisingai gausite SMS žinutę.

  • Po asmeninių duomenų patvirtinimo, telefono ekrane pasirodys tekstas „Jūsų el. tapatybės sertifikatas aktyvuotas. Nuo dabar galite naudotis el. parašo paslaugomis” ir „Dėmesio, turite pasikeisti sPIN kodą: siųskite SMS numeriu +37065718001 su žodžiu SPIN”.

  • Gamyklinis sPIN keičiamas siunčiant SMS žinutę numeriu +37065718001, įrašius tekstą „SPIN”. Atsiradusiame laukelyje įveskite sPIN, kurį rasite ant SIM kortelės rėmelio po nutrinamu sluoksniu, ir paspauskite OK arba GERAI, sekančius du kartus veskite naują sPIN kodą. Pakeitus sPIN gausite patvirtinimą „sPIN sėkmingai pakeistas“.

Lengvo naudojimo.