Išlaidų valdymo gidas

SMS/MMS kiekis per mėnesį,vnt. 100 250 500
Mėnesinis mokestis,/mėn. 1,45 2,03 3,48

Paslaugą užsisakyti galite visuose Teledemos salonuose bei nemokama klientų informacijos linija 117.

Kainos nurodytos su PVM.

Papildoma paslauga „Mano pasaulis" - tai tarptautiniai pokalbiai iki 80% mažesnėmis nei standartinės kainomis. Vienkartinis paslaugos įjungimo mokestis 1,49€. Mėnesinis paslaugos mokestis - 1,45€.

Nemokami pokalbiai tarp kliento registruotų abonentų nenaudoja suteikiamų minučių skambinti į visus tinklus Lietuvoje. Paslaugos mėnesinis mokestis priklauso nuo pasirinkto mokėjimo plano. Pasibaigus įsipareigotam naudojimosi mokėjimo planu terminui, pokalbiai tarp kliento užregistruotų abonentų apmokestinami pagal standartinius mokėjimo plano tarifus.

          • Paslauga „Visi Savi“ nemokama, pasirinkus 12/24 mėnesių naudojimosi paslaugomis terminą.
          • Su planu „Lengvas“ arba neįpareigojančiu naudojimosi paslaugomis terminu - 0,29€/mėn. už SIM kortelę.


  • „Visaginas“ - nemokami pokalbiai tarp Teledemos abonentų, registruotų Visagine.
  • „Mano atominis pasaulis 2“ - tarptautiniai skambučiai itin palankiomis kainomis.

Rekomenduokite Teledemą savo draugams ir bendraukite su jais nemokamai

Pasirinkus šią papildomą paslaugą, visi Jūsų vardu registruoti numeriai gali nemokamai kalbėtis su visais asmens, pasirinkusio Teledemą Jūsų rekomendacijos dėka, numeriais.

Paslaugą gali užsisakyti tiek privatūs, tiek verslo klientai.

Paslauga užsakoma sutarties pasirašymo metu Teledemos salone ar atstovybėje (privatiems klientams su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, o verslo klientams – įmonės atstovavimą patvirtinantį dokumentą).

Skambučių valdymo paslaugos

išmanus skambučių srauto valdymas mobiliajame ryšyje

Paslaugos kaina nurodyta vienam numeriui per mėnesį. Už 5,45 € mėnesinį paslaugos mokestį aktyvuojamas automatinis balso meniu, skambučių nukreipimas pagal darbo laiką bei informavimas apie praleistą skambutį el.paštu. Paslauga veikia Lietuvos teritorijoje.

Kainos nurodytos su PVM.


Kodėl verta rinktis?

Pasirinkus papildomą paslaugą sukuriamas sprendimas, padedantis Jūsų verslui tobulėti. Automatinis balso meniu, detalios skambučių ataskaitos, skambučių nukreipimas pagal darbo laiką – viskas pasiekiama mobiliuoju telefonu. Tai galimybė lengviau valdyti laiko resursus bei ryšį su klientais.

Virtualios stotelės privalumai

  • Efektyvus būdas atsakyti į visus svarbius verslo skambučius
  • Patogus skambučių valdymas per asmeninį ar verslo numerį
  • Galima lanksti integracija į įmonės CRM valdymo sistemas
  • Visos stotelės galimybės pasiekiamos mobiliuoju telefonu

Kam naudinga virtuali stotelė?

  • Individualiai dirbantiems specialistams
  • Įmonėms, kurioms aptarnaujant klientus svarbus mobilumas
  • Nekilnojamo turto agentams, notarams, advokatams, medikams ir kitiems specialistams.

Kaip veikia?

Skambučių valdymo sprendimas ieškomas individualiai kiekvienam klientui. Pagal verslo poreikius sukuriamas automatinis balso meniu (IVR), parenkamas tinkamiausias skambučių valdymo būdas, pokalbius nukreipiant per asmeninį ir/ar verslo numerius. Skambučių srautas nukreipiamas ir skirstomas pagal nurodytą darbo laiką, priskirtą vadybininką, šalies kodą ar kitus pageidaujamus kriterijus. Sukuriama skambučių registravimo, pokalbių įrašų, statistikų ir ataskaitų saugojimo ir perdavimo sistema.

Naudinga paslauga verslui, nepriklausomai nuo dydžio ar veiklos srities!

Susisiekime!

Paslaugą galite užsisakyti paskambinę nemokama klientų informacijos linija 117. Paslaugos mėnesinis mokestis - 0,45€.

Kaip nukreipti skambučius į balso paštą?

Skambučių peradresavimą įjungti bei išjungti galima naudojantis mobiliojo telefono meniu. Norint įjungti paslaugą būtina nurodyti peradresavimo numerį 1511 arba +370‌ 699‌ 50‌ 112 (skambinant iš Teledemos tinklo) arba +370‌ 699‌ 50‌ 113 (skambinant iš užsienio arba kitų operatorių klientams).

Skambučių peradresavimą įjungti/išjungti galite telefono ekrane surinkę specialias simbolių kombinacijas.

Skambučio nukreipimas kai:

  • kai nekeliate ragelio - įjungimui surinkite **61*69950112# ir spauskite skambinimo mygtuką, o išjungimui - ##61# ir spauskite skambinimo mygtuką.
  • kai abonentas nepasiekiamas - įjungimui surinkite **62*69950112# ir spauskite skambinimo mygtuką, o išjungimui - ##62# ir spauskite skambinimo mygtuką.
  • kai telefono numeris užimtas - įjungimui surinkite **67*69950112# ir spauskite skambinimo mygtuką, o išjungimui - ##67# ir spauskite skambinimo mygtuką.
  • kai norite nukreipti visus skambučius - įjungimui surinkite **21*69950112# ir spauskite skambinimo mygtuką, o išjungimui - ##21# ir spauskite skambinimo mygtuką.

Kaip įrašyti asmeninį pasisveikinimą?

Užsisakius balso pašto paslaugą, galite įrašyti asmeninį pasisveikinimą:
* skambinkite 1511 (iš Teledemos tinklo) arba +370‌ 699‌ 50‌ 113 (skambinant iš užsienio arba kitų operatorių klientams) ir, sekdami operatorės nurodymus, įrašykite pasisveikinimą.

Kaip išklausyti pranešimus?

Balso pašto sistema apie gautus pranešimus informuoja SMS žinutėmis. Išklausyti pranešimus galite dviem būdais:

  1. Iš savo mobiliojo telefono:
    • paskambinkite numeriu 1511 arba +370‌ 699‌ 50‌ 111 (Lietuvoje),
    • balso paštas praneš naujų pranešimų kiekį ir įjungs pagrindinį meniu,
    • norėdami išklausyti, spauskite 1.
  2. Iš bet kurio kito telefono:
    • paskambinkite numeriu +370‌ 699‌ 50‌ 113,
    • įveskite pašto dėžutės numerį (jis sutampa su Jūsų telefono numeriu, pvz. +370‌ 699‌ 87‌ 654) ir #,
    • įveskite telefono apsaugos kodą ir #,
    • balso paštas praneš naujų pranešimų kiekį ir įjungs pagrindinį meniu,
    • norėdami išklausyti pranešimus, spauskite 1.
      Prieš kiekvieną pranešimą, balso pašto sistema perduos pranešimo siuntėjo telefono numerį, pranešimo gavimo datą ir laiką.

Balso pašto kaina užsienyje:

Užsisakius balso pašto paslaugą ir išsivežus telefoną į užsienį, esant aktyviai balso pašto paslaugai yra skaičiuojamas sujungimo mokestis ir išeinančio skambučio mokestis (pagal galiojančius tarptinklinio ryšio tarifus, net jei telefono baterijos ar SIM kortelė bus išimta iš telefono aparato ar bus įjungtas skrydžio režimas (angl. flight mode) ), išskyrus vienintelį atvejį, jei telefonas bus išjungtas (būnant ryšio zonoje), naudojant įjungimo / išjungimo (angl. on/off) mygtuką.Skambučių peradresavimasSkambučių peradresavimas - Jūsų numeriui adresuotų skambučių nukreipimas į balso paštą arba bet kuriam Lietuvos ar kitos šalies mobiliojo ryšio abonento numeriui.

Skambučius peradresuoti galite, jei:

  • nekeliate ragelio,
  • esate už tinklo veikimo zonos arba telefonas yra išjungtas,
  • Jūsų mobilusis telefonas užimtas,
  • visais atvejais.

Skambučius peradresuoti (atšaukti peradresavimą) į balso paštą galite atitinkamomis komandomis arba telefono meniu, nurodydami nukreipimo numerį +370‌ 699‌ 50‌ 112. Peradresuodami skambučius neprarasite svarbios informacijos. Į balso paštą skambučiai peradresuojami nemokamai.

Kainos nurodytos su PVM.

Skambučių blokavimo paslauga leidžia:

  • sulaikyti visus Jums adresuotus skambučius,
  • blokuoti skambučius iš Jūsų telefono aparato,
  • blokuoti tarptautinius skambučius,
  • blokuoti tarptautinius skambučius, esant kitoje šalyje.

Skambučių blokavimo paslauga nemokama.

Jei norite sulaikyti visus Jums adresuotus skambučius:

  • blokavimo įjungimas: * 35 * blokavimo kodas # ok
  • blokavimo išjungimas: # 35 * blokavimo kodas # ok

Jei norite blokuoti skambučius iš savo telefono aparato:

  • blokavimo įjungimas: * 33 * blokavimo kodas # ok.
  • blokavimo išjungimas: # 33 * blokavimo kodas # ok

Jei norite blokuoti skambučius tarptautiniais numeriais:

  • blokavimo įjungimas: * 331 * blokavimo kodas # ok
  • blokavimo išjungimas: # 331 * blokavimo kodas # ok

Jei norite blokuoti tarptautinius skambučius, būdami kitoje šalyje:

  • blokavimo įjungimas: * 332 * blokavimo kodas # ok
  • blokavimo išjungimas: # 332 * blokavimo kodas # ok

Jei norite sužinoti, ar veikia skambučių blokavimo paslauga:

  • surinkite kodą * # NN(N) # ok. Pastaba: NN(N) - paslaugos „Skambučių blokavimas" kategorijos - 35, 33, 331, 332.

Jei norite panaikinti visus skambučių blokavimo atvejus:

  • surinkite # 330 * blokavimo kodas # ok. Standartinis blokavimo kodas yra 0000. Jį galite pakeisti naudodamiesi telefono meniu arba rinkdami: * * 03 * 330 * senas kodas * naujas kodas * naujas kodas # ok.
    Pastaba: ok - OK, YES arba ragelio pakėlimo mygtukas.

Jei nežinote SIM kortelės blokavimo (gamyklinio PIN) kodo:

  • kortelės gamyklinis PIN kodas gali būti reikalingas, norint užblokuoti skambučius iš telefono aparato. Gamyklinį SIM kortelės PIN kodą galite sužinoti Teledemos salone arba paskambinę nemokama informacijos linija 117.

"Skambučių registras" – paslauga, registruojanti abonentams skirtus skambučius tada, kai jų mobilusis telefonas yra išjungtas arba už ryšio zonos ribų.
Privalumai:
- abonentai yra informuojami SMS žinute apie visus skambučius, kuriuos jie praleido, kol telefonas buvo išjungtas arba buvo už ryšio zonos ribų;
- pranešama apie 10 paskutinių praleistų skirtingų numerių;
- nereikia papildomai skambinti į savo balso pašto dėžutę, norint sužinoti informaciją apie praleistus skambučius bei išklausyti paliktų pranešimų;
- SMS žinutės tekste pateikta informacija: kas, kada ir kiek kartų Jums skambino;
- galima pasirinkti kalbą – lietuvių arba anglų;
- gavus informuojančią SMS žinutę ir pasinaudojus telefono aparato funkcijomis, galima net nerenkant abonento numerio jam greitai paskambinti (priklauso nuo naudojamo telefono aparato galimybių).

Kaip veikia paslauga

Jei paslauga yra įjungta, visi skambučiai, skirti tam abonentui, kol jis nepasiekiamas (telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų) yra registruojami. Kai tik abonentas tampa pasiekiamas (įsijungia telefono aparatą ar sugrįžta į ryšio zoną), gauna SMS žinutę, kuri informuoja apie tai, kas, kada ir kiek kartų jam skambino, kol buvo nepasiekiamas.

Jei tas pats abonentas bandė skambinti keletą kartų, yra rodomas paskutinio skambučio laikas. Skliausteliuose nurodoma, kiek kartų tas pats abonentas skambino. Jei abonentas praleido daug skambučių ir informacija apie juos netelpa vienoje SMS žinutėje, siunčiamos 2 žinutės. Iš viso SMS žinutėmis informuojama apie 10 paskutinių skirtingų numerių, iš kurių buvo skambinta, kol abonentas buvo nepasiekiamas.

Paskambinus abonentui, kuris įsijungęs "Skambučių registro" paslaugą, vietoj standartinio įrašo: "Šiuo metu su abonentu nėra galimybės susisiekti. Prašome pabandyti vėliau." girdima – "Šiuo metu su abonentu nėra galimybės susisiekti. Apie šį skambutį abonentas bus informuotas trumpąja žinute iš karto, kai tik bus pasiekiamas".
Užsisakius paslaugą „Skambučių registras", skambinant ekrane atsiranda užrašas, informuojantis apie skambučių peradresavimą. Tai reiškia, kad tuo metu, kai Jūsų telefonas išjungtas arba yra už ryšio zonos ribų, Jums skirti skambučiai yra nukreipiami į „Skambučių registro" numerį.

Paslauga užsakoma: nusiuntus SMS žinutę su tekstu "+SR" numeriu 1500.
Paslaugos atsisakoma: nusiuntus SMS žinutę su tekstu "-SR" numeriu 1500.
Paslauga nemokama.

Naudingos asmeninės paslaugos


Išmanioji eSIM technologija

eSIM (embedded SIM) – elektroninė SIM kortelė, aprūpinanti išmanųjį įrenginį mobiliuoju ryšiu. Tai sprendimas, leidžiantis viename telefone turėti kelis mobiliojo telefono numerius bei susieti mobilųjį ryšį su kitais, palaikančiais eSIM technologiją, išmaniaisiais įrenginiais: laikrodžiais, planšetėmis etc.

Kodėl eSIM?

• Greita ir paprasta nuotoliniu būdu pradėti naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis ar įsigyti papildomą numerį.
• Patogu išmaniajame laikrodyje naudotis telefono funkcijomis jo nesinešiojant su savimi.
• Kelis mobiliojo telefono numerius lengva turėti viename telefone, nereikia keisti kortelių.
• eSIM panaikina fizinės kortelės poreikį, mažinama plastiko tarša pasaulyje.

eSIM mobiliesiems telefonams

eSIM technologija atveria naujas galimybes išmaniesiems telefonams visiškai pakeisdama fizines SIM korteles. Galite turėti du ar daugiau mobiliojo ryšio abonentus vienu metu, keisti juos vieno mygtuko paspaudimu bei pamiršti apie SIM kortelių keitimą.
Mobilieji telefonai su eSIM technologija

eSIM išmaniesiems laikrodžiams

Susiejus mobilųjį telefoną su laikrodžiu, telefono funkcijomis galėsite naudotis jo nesinešiodami su savimi.
Išmanieji laikrodžiai su eSIM technologija

eSIM išmaniesiems įrenginiams

Mobilusis ryšys net ir mažiausiuose išmaniuosiuose įrenginiuose - lengva prijungti įrenginius, kuriuose nėra vietos įprastoms SIM kortelėms. Rinkai besikeičiant, išmaniųjų įrenginių pasiūla sparčiai didėja. Sekite naujienas čia.

D.U.K.

Kur įsigyti eSIM?

eSIM įsigyti galite susisiekus nuotoliniu būdu arba atvykus į artimiausią Teledemos saloną. Visų salonų kontaktus rasite čia.

Kiek laiko trunka eSIM aktyvavimas?

eSIM aktyvuojasi iškart nuskaičius QR kodą, gautą kartu su instrukcija. eSIM aktyvuoti pavyks tik ją palaikančiuose įrenginiuose. Naujausią įrangą su eSIM technologija rasite čia.

Kiek eSIM vienu metu galima turėti savo telefone?

Daugiau nei 3, tačiau kiekvieno įrenginio atmintis skirtinga, tad rekomenduojame pasitikrinti vartotojo vadovą. Vienu metu prie tinklo gali būti prijungtas vienas telefono numeris į kurį galite peradresuoti kitų, turimų numerių įeinančius skambučius.

Ar tą patį telefono numerį galima perkelti iš vieno telefono į kitą, turintį eSIM technologiją?

Taip, galima. Tokiu atveju reikia eSIM senajame telefone deaktyvuoti ir naujajame telefone aktyvuoti iš naujo. Kiekvienas eSIM aktyvavimas (QR kodo nuskaitymas) yra apmokestinamas 4,50 € mokesčiu.

Ar galima pakartotinai naudoti QR kodą skirtinguose įrenginiuose?

Pakartotinai naudoti QR kodą galima. Būtina deaktyvuoti eSIM iš įrenginio, kuriame ji buvo aktyvuota. Pakartotinis QR kodo nuskaitymas apmokestinamas 4,50 € mokesčiu.

Kiek kainuoja eSIM?

eSIM išdavimo kaina 3 €. QR kodo pakartotinis nuskaitymas (4,50 €) įtraukiamas į einamojo mėnesio sąskaitą už paslaugas.

Ar pakeitus fizinę SIM kortelę į eSIM mano turimos Teledemos paslaugos veiks įprastai?

Pakeitus fizinę SIM kortelę į eSIM veiks visos turimos Teledemos paslaugos išskyrus mobilųjį parašą.

Ar įjungus tarptinklinio ryšio paslaugą (angl. roaming) eSIM veiks įprastai?

Taip, įjungus tarptinklinio ryšio paslaugą eSIM veiks įprastai.

Ar įsigijus eSIM veiks mobiliojo elektroninio parašo paslauga?

Ne, deja Lietuvoje eSIM technologija šios paslaugos nepalaiko.

Kaip pakeisti įprastą SIM kortelę į eSIM?

Jeigu telefone ar kitame įrenginyje yra eSIM technologija, pakeisti fizinę kortelę į naująjį sprendimą galima susisiekus nuotoliniu būdu arba atvykus į artimiausią Teledemos saloną.

Ar aktyvavus eSIM telefone ir toliau galima naudoti to pačio numerio fizinę SIM kortelę?

Ne, aktyvavus eSIM, fizinė SIM kortelė bus deaktyvuota.

Kaip aktyvuoti eSIM mobiliajame telefone?

eSIM aktyvuojama nuskaičius sugeneruotą QR kodą.

iOS operacinę sistemą palaikantiems mobiliesiems telefonams

Prijunkite mobilųjį telefoną prie wi-fi tinklo, aktyvuokite eSIM:
• „Nustatymai“ (Settings) > „Mobilūs duomenys“ (Mobile data) > „Pridėti duomenų planą“ (Add data plan)
• Atsiradusiame vaizdo kameros lange nuskaitykite žemiau lape esantį QR kodą
• Patvirtinkite eSIM aktyvaciją paspaudę ikoną „Pridėti duomenų planą“ (Add data plan)

Android operacinę sistemą palaikantiems mobiliesiems telefonams

Prijunkite mobilųjį telefoną prie wi-fi tinklo, aktyvuokite eSIM:
• „Nustatymai“ (Settings) > „Ryšiai“ (Connections) > „SIM kortelės tvarkyklė“ (SIM card manager), skiltyje eSIM spauskite „Pridėti mobiliojo ryšio planą“ (Add mobile plan) > „Pridėti naudojant QR kodą“ (Add using QR code)
• Atsiradusiame vaizdo kameros lange nuskaitykite žemiau lape esantį QR kodą
• Patvirtinkite eSIM aktyvaciją paspaudę ikoną „Pridėti naują mobilųjį planą“ (Add new mobile plan)

Ką daryti jeigu nepavyksta nuskaityti QR kodo?

Jeigu nepavyksta nuskaityti QR kodo, prašome susisiekti nemokama informacijos linija 117 arba atvykti į artimiausią Teledemos saloną.

Kada reikia pakartotinai nuskaityti QR kodą?

Pakartotinai QR kodas nuskaitomas norint eSIM perkelti į kitą įrenginį arba atstačius esamo įrenginio gamyklinius parametrus. QR kodą nuskaityti galima neribotą kiekį kartų prieš tai deaktyvavus jį iš prijungto įrenginio.

Kaip deaktyvuoti eSIM?
iOS operacinę sistemą palaikantiems mobiliesiems telefonams

eSIM deaktyvuoti galite pašalinę eSIM duomenų planą:
• „Nustatymai“ (Settings) > „Mobilūs duomenys“ (Mobile data), skiltyje „Duomenų planai“ (Data plans) spauskite ant plano, kurį norite pašalinti ir pasirinkite „Pašalinti duomenų planą“ (Remove data plan)

Android operacinę sistemą palaikantiems mobiliesiems telefonams

eSIM deaktyvuoti galite pašalinę eSIM duomenų planą:
• „Nustatymai“ (Settings) > „Ryšiai“ (Connections) > „SIM kortelės tvarkyklė“ (SIM card manager), skiltyje eSIM spauskite ant plano, kurį norite pašalinti ir pasirinkite „Pašalinti“ (Remove data plan)

Ką daryti jei pamečiau QR kodą?

Praradus QR kodą prašome susisiekti su artimiausiu Teledemos salonu arba nemokama informacijos linija 117, kad išsiimti turimos eSIM dublikatą.

Ar atstačius telefono gamyklinius parametrus eSIM deaktyvuojasi?

Taip. Norint aktyvuoti eSIM iš naujo, reikia nuskaityti turimą QR kodą dar kartą.

Ar sugedus įrenginiui reikės įsigyti naują eSIM?

Nedeaktyvavus eSIM iš buvusio įrenginio, pakartotinai nuskaityti QR kodo kitame įrenginyje nepavyks, reikės įsigyti naują eSIM. Tai padaryti galima susisiekus su artimiausiu salonu arba nemokama informacijos linija 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus +37065782117).

Ar galiu įsigyti eSIM, jei laikrodį įsigijau ne Teledemos salone?

Taip, galite. eSIM Lietuvoje veikia visuose Android laikrodžiuose, palaikančiuose šią technologiją, nepriklausomai nuo jų įsigijimo vietos, tačiau užtikrinti kokybiškai ir sėkmingai veikiančią paslaugą galime tik tuomet, kai laikrodį įsigyjate mūsų salone.

Unikali paslauga Teledemos klientams

Maža pradinė investicija
Pradėti naudotis išsirinktu mobiliuoju telefonu galima nedelsiant ir minimaliomis išlaidomis.

Grąžinti galima bet kuriuo metu
Nuomos susitarimą galima nutraukti bet kuriuo metu be jokių mokesčių.

Nuomojami telefonai apdrausti
Jau pasirūpinta mobiliojo telefono draudimu ir priedais saugiam naudojimui.

Palanki kaina
Itin mažos mėnesinės įmokos.

Kokybė
Nuomai siūlome tik puikios būklės, kruopščiai atrinktus mobiliuosius telefonus.

Patraukli paslauga verslui
Nuomojamas telefonas nėra įtraukiamas į įmonės apskaitą, nereikia rūpintis jo priežiūra ar pardavimu.


Nuomos sąlygos

Kiek kainuoja išsinuomoti mobilųjį telefoną?
Nusprendus išsinuomoti mobilųjį telefoną taikomas pradinis 54,99€ nuomos mokestis. Mėnesinis mobiliojo telefono nuomos mokestis priklauso nuo pasirinkto telefono modelio.
Pasirinkus Samsung Note 10 Lite arba Apple iPhone 11 64GB taikomas pradinis 90 € nuomos mokestis.

Apple iPhone 8 64GB/256GB - 14 €/mėn.
Apple iPhone X 256GB - 22 €/mėn.
Apple iPhone XS 256GB - 26 €/mėn.
Apple iPhone XS Max 256GB/512GB - 29 €/mėn.
Samsung N960 Note 9 128GB - 20 €/mėn.
Xiaomi Mi 8 128GB - 10 €/mėn.
Samsung Note 10 Lite 128GB – 17 €/mėn.
Apple iPhone 11 64GB – 25 €/mėn.

Kainos nurodytos su PVM.

Ar nuomojami mobilieji telefonai yra kokybiški?
Nuomojami mobilieji telefonai yra puikios būklės ir paruošti naudojimui. Prieš išnuomojant mobilųjį telefoną tikrinama baterijos kokybė ir talpa (atrenkami telefonai, kurių baterijos turi ne mažiau nei 85% krovimo talpos), įkrovimų ciklų kiekis, testuojami mikrofonai (jie pilnai išvalomi bei patikrinama pokalbio garso perdavimo kokybė), iOs operacinė sistema atnaujinama į naujausią.

Ar norint naudotis paslauga reikia būti Teledemos klientu?
Taip. Mobiliųjų telefonų nuomos paslauga gali naudotis tik Teledemos klientai.

Kur galima išsinuomoti telefonus?
Telefonus galima išsinuomoti visuose Teledemos salonuose (išskyrus atstovų salonus).

Kokiam laikotarpiui yra išnuomojamas telefonas?
Nuomos susitarimas sudaromas neterminuotai, bet ne ilgiau nei 24 mėnesiams.

Su kokiais priedais nuomojamas mobilusis telefonas?
Visi mobilieji telefonai nuomojami su jau užklijuotu apsauginiu stikliuku bei nugarėlės silikoniniu dėklu. Kartu pridedame įkroviklį, duomenų perdavimo laidą, įrankį SIM kortelei išimti.

Kuo ši paslauga patraukli verslo klientams?
Lengva, patogu ir ekonomiška pasirūpinti darbuotojo mobiliuoju telefonu. Nuomojamo telefono nereikia įtraukti į įmonės apskaitą, rūpintis remontu ar jo pardavimu kai jo nebereikia.


Jei nuomojamas mobilusis telefonas sugedo arba buvo prarastas

Ar nuomojami mobilieji telefonai apdrausti?
Taip. Teledema yra apdraudusi visus nuomai skirtus mobiliuosius telefonus nuo ugnies, vandens, nenugalimos jėgos, dūžio, atviros vagystės ar plėšimo rizikų, todėl net visiškai suniokojus nuomojamą mobilųjį telefoną, pakanka sumokėti tik gedimo administravimo mokestį.

Ką daryti, jei telefonas sugedo, sudužo ar veikia netinkamai?
Sugedusį, netinkamai veikiantį ar bet kokiu kitu būdu pažeistą telefoną būtina pristatyti į Teledemos saloną (išskyrus atstovų salonus). Prašome grąžinti telefoną su visais dokumentais bei priedais, gautais nuomos susitarimo sudarymo metu. Nuomos susitarimas nutraukiamas, gedimų identifikavimui telefonas perduodamas kompetentingam telefonų remonto servisui. Grąžinus sugedusį telefoną galima iškart išsinuomoti naują mobilųjį ir toliau naudotis nuomos paslaugomis.
Jei nustatoma, kad gedimas įvyko dėl kliento kaltės (dūžis, ugnies ar vandens poveikis ir pan.), artimiausioje sąskaitoje įtraukiamas tik 35€ gedimo administravimo mokestis.
Pasirinkus Samsung Note 10 Lite arba Apple iPhone 11 64GB gedimo administravimo mokestis 90 € .

Ar galima remontuoti telefoną pačiam?
Ne. Klientas pats negali atlikti jokių telefono remonto darbų. Savavališkas telefono remontas prilyginamas visiškam telefono sugadinimui.

Ką daryti praradus telefoną?
Praradus telefoną, nuomojamos įrangos vertė įtraukiama į artimiausią sąskaitą (susitarimo dėl įrangos nuomos 1 punktas).

Ką daryti praradus kitas nuomos susitarime nurodytas telefono komplektacijos dalis?
Tokiu atveju prašome atlyginti pamestų ar sugadintų komplektacijos dalių vertę, 5€/vnt.

Ką daryti jei telefoną pavogė?
Jei telefonas buvo prarastas dėl atviros vagystės ar plėšimo, būtina pristatyti įvykį patvirtinančią Policijos pažymą. Tokiu atveju klientas nėra atsakingas už telefono praradimą, žalos atlyginti nereikia.


Nuomos susitarimo nutraukimas

Kada galima atsisakyti nuomos?
Klientas bet kuriuo metu gali atsisakyti nuomos paslaugų ir grąžinti mobilųjį telefoną. Jeigu telefonas yra techniškai tvarkingas ir pilnos komplektacijos, nuomos susitarimas lengvai nutraukiamas be jokių mokesčių.

Ką daryti pasibaigus 24 mėnesių nuomos susitarimo terminui?
Nuomojamas mobilusis telefonas turi būti grąžintas pasibaigus sutartam nuomos laikotarpiui per 7 kalendorines dienas. Jei telefonas nėra grąžinamas laiku, kompensaciją už negrąžintą įrangą įtraukiame į artimiausią sąskaitą (susitarimo dėl įrangos nuomos 17 punktas).

Ką daryti norint nutraukti mobiliojo ryšio paslaugų tiekimą numeriui, kuris naudojasi nuomos paslauga?
Klientui pageidaujant perrašyti mobiliojo telefono nuomos susitarimą kitam kliento vardu registruotam numeriui, taikomas 5€ susitarimo perrašymo mokestis. Nutraukus mobiliojo ryšio paslaugų sutartį, telefono nuomos susitarimas nutraukiamas automatiškai. Jei telefonas nėra grąžinamas per 7 kalendorines dienas, jo vertė įtraukiama į artimiausią sąskaitą (susitarimo dėl įrangos nuomos 1 punktas).

Ką daryti su telefone išsaugotais asmeniniais duomenimis?
Grąžinant telefoną prašome atstatyti gamyklinius parametrus. Tai padaryti galima sekančiai: Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings.

Jei neįmanoma atstatyti telefono gamyklinių parametrų?
Jei grąžinant telefoną neįmanoma atstatyti gamyklinių parametrų, pvz. nepamenami prisijungimo duomenys prie Apple ID paskyros, laikoma, kad telefonas yra sugadintas nepataisomai. Tuomet įrangos vertė įtraukiama į artimiausią sąskaitą (susitarimo dėl įrangos nuomos 1 punktas) arba galima toliau naudotis šiuo telefonu pagal turimus nuomos susitarimo įsipareigojimus.

Automobilio parkavimas SMS žinute

• Vilniaus mieste - m.parking (iOS ir Android operacinėms sistemoms).
• Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Trakuose, Palangoje ir Nidoje - Unipark (iOS ir Android operacinėms sistemoms).
• Turintiems telefonus palaikančius Blackberry operacinę sistemą - Parkavimas.
 
Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Trakų, Palangos ir Nidos miestuose, pasirinkę vieną iš šių išmaniųjų telefono aplikacijų, galėsite apmokėti automobilio parkavimą už faktinį stovėjimo laiką (12min intervalu).

Norėdami sumokėti už automobilio parkavimą SMS žinute, Jūs turite:

trumpuoju numeriu 1332 siųsti stovėjimo laiko užsakymo žinutę su tekstu:
• PX 0 X XXX000 – pirmą kartą palikdami automobilį,
• PX 0 X – palikdami tą patį automobilį kitoje vietoje,
• PX 0 – palikdami tą patį automobilį toje pačioje vietoje.

Pastaba:
PX – automobilio stovėjimo vieta (PK – statyti automobilį – Kaune, PL – Klaipėdoje, PS – Šiauliuose, PT – Trakuose, PP – Panevėžio mieste).
0 – trukmė valandomis.

Kaune – 0.3 (30 min.), 1, 1.30, 2 ir t. t. iki 11 val,
Klaipėdoje – 0.2 (20 min), 0.3 (30 min), 0.4 (40 min), 1, 1.20, 1.30, 1.40, 2 ir t. t. iki 12 val,
Šiauliuose – 1, 2, 3 ir t. t. iki 5 val.
Trakuose – 0.3 (30 min.), 1, 1.30, 2 ir t. t. iki 14 val,
Panevėžyje – 1, 2, 3 ir t. t. iki 10 val.

X – aikštelės zona arba mokėjimo automato numeris.
Pvz.; Kaunas: A - Zona A (Rotušės aikštė), R – raudona, M – mėlyna, Z – žalia; 060 – mokėjimo automato numeris; Klaipėda: R – raudona, G – geltona; Šiauliai: R – raudona; Trakai: R – raudona, G – geltona, Z – žalia; Panevėžys: Z – žalia.
XXX000 – automobilio valstybinis numeris.
Pvz.; Kaune: PK 1.3 M AVA123 arba PK 1.3 M, arba PK 1.3; Klaipėdoje: PL 1 AVA123 arba PL 1; Šiauliuose: PS 1 AVA123 arba PS 1; Trakuose: PT 1.3 R AVA123 arba PT 1.3 R, arba PT 1.3; Panevėžyje: PP 1 Z AVA123 arba PP 1 Z, arba PP 1.

Mokėjimo už parkavimą mobiliaisiais telefonais Vilniuje tvarka.

Paslaugai užsakyti numeriu 1332 siųskite SMS žinutę su kodu: Start X AAA000, kur X - rinkliavos zonos kodas (M - mėlynosios, R - raudonosios, G - geltonosios, Z - žaliosios zonos), AAA000 - automobilio valstybinis numeris. Sulaukite užsakymo patvirtinimo. Paslaugai nutraukti numeriu 1332 siųskite SMS žinutę su kodu: Stop
Plačiau apie parkavimo paslaugą Vilniuje skaitykite čia.

Savo einamąją sąskaitą galite pasitikrinti siųsdami SMS žinutę.

Siųskite SMS žinutę telefono numeriu +370‌ 657‌ 82‌ 118 su tekstu „saskaita", žinutės kaina - 0,09€.

Atkreipiame dėmesį, kad informacija apie einamosios sąskaitos dydį gali būti pateikta su paklaida, nes duomenys apie Jūsų atliktus skambučius ir pan., yra gaunami su laiko atidėjimu. Netikslumo galimybė padidėja, jei buvo naudojamas tarptinklinis ryšys ar mobilusis internetas.
Abonentai, pasirinkę kredito limitą, SMS žinute gauna informaciją apie prakalbėtą sumą nuo paskutinio atlikto mokėjimo iki užklausos išsiuntimo.
Kredito limitą pasirinkęs abonentas gali kontroliuoti, kokios sumos už mobiliojo ryšio paslaugas jis negali viršyti per mėnesį, t.y., nuo vieno mokėjimo už paslaugas iki kito mokėjimo už paslaugas. Viršijus abonento pasirinktą kredito limitą, apribojama galimybė skambinti. Norėdamas vėl naudotis paslaugomis abonentas turi apmokėti einamąją sąskaitą.

Abonentai, pasirinkę pokalbio limitą, SMS žinute gaus informaciją apie prakalbėtą sumą nuo einamojo mėnesio 1 d. iki užklausos išsiuntimo.
Pokalbių limitą pasirinkęs abonentas, gali kontroliuoti, kokios sumos už mobiliojo ryšio paslaugas jis negali viršyti per mėnesį, laikotarpiu nuo mėnesio 1d. iki sekančio mėnesio 1d. Viršijus abonento pasirinktą pokalbių limitą apribojama galimybė skambinti. Norėdamas vėl naudotis paslaugomis abonentas turi padidinti pokalbių limitą arba sulaukti sekančio mėnesio 1d.

Trumpųjų SMS pranešimų ataskaita - tai pranešimas SMS žinute apie gavėjui pristatytą SMS žinutę. Užsisakyti šią paslaugą arba jos atsisakyti galite pakeitę atitinkamus nustatymus savo telefone, vadovaujantis mobiliojo aparato vartotojo instrukcija. 

Pranešimo apie pristatytą SMS žinutę kaina – 0,01 €.

Mobilusis elektroninis parašas skirtas patvirtinti pasirašiusio asmens tapatybę ir užtikrinti juo pasirašytų elektroninių dokumentų autentiškumą. Teledemos elektroninis parašas suteikia galimybę mobiliojo įrenginio pagalba saugiai pasirašyti dokumentus.

Elektroninio parašo paslaugos kaina - 0,79 € per mėnesį.
Paslaugos įjungimo mokestis 4,99 €.
Kainos nurodytos su PVM

Naudojantis elektroninio parašo paslauga užsienyje, kiekvienas prisijungimas ir dokumento pasirašymas bus papildomai apmokestinamas kaip trumpasis SMS pranešimas siunčiamas iš pasirinkto užsienio tinklo.

Mobiliojo elektroninio parašo paslauga

Norėdami užsisakyti elektroninio parašo paslaugą, atvykite į Teledemos saloną ir pasirašykite paslaugos sutartį. Su savimi būtina turėti Pasą arba ID kortelę. Įmonių atstovai, norėdami užsisakyti paslaugą, privalo pateikti įmonės antspaudu ir direktoriaus parašu patvirtintą įgaliojimą elektroninio parašo sutarčiai sudaryti. Pasirašius sutartį Jums bus suteikta speciali SIM kortelė arba senoji SIM kortelė pakeista į naują su elektroninio parašo funkcija, ja naudojantis galėsite prisijungti prie internetinių sistemų, kurios reikalauja asmens tapatybės patvirtinimo.

Elektroninio parašo aktyvavimo instrukcija

Teledemos salone aktyvavus SIM kortelę, gausite SMS žinutę su tekstu „Jūsų el. parašas nėra aktyvuotas. Norėdami jį aktyvuoti, numeriu +37065740001 siųskite raktažodį "SERT”. SVARBU: išsiuntę SMS žinutę su raktažodžiu "SERT" telefono numeriu +37065740001, gausite elektroninio parašo aktyvinimo instrukciją ne SMS žinute, bet tiesiai į telefono ekraną. Įdėmiai sekite, nes duomenys ekrane atsiras per 10-15 sekundžių nuo SMS žinutės išsiuntimo, ir apie tai nebūsite įspėti garsiniu telefono signalu.

  • Po SMS žinutės išsiuntimo, telefono ekrane atsiras Jūsų asmeniniai duomenys (vardas, pavardė, asmens kodas), kuriuos reikia patvirtinti telefone paspaudus sutikimo mygtuką. Jeigu duomenys neteisingi, jų netvirtinkite ir praneškite apie tai Teledemos nemokama informacijos linija 117.

  • Telefono ekrane atsiras laukelis, kuriame reikia suvesti sPIN kodą (gamyklinį sPIN kodą rasite ant SIM kortelės rėmelio po nutrinamu sluoksniu). sPIN kodą suveskite du kartus. Suvedus teisingai gausite SMS žinutę.

  • Po asmeninių duomenų patvirtinimo, gausite SMS žinutę su tekstu "Jūsų el. tapatybės sertifikatas aktyvuotas. Nuo dabar galite naudotis el. parašo paslaugomis".

  • Gamyklinis sPIN keičiamas siunčiant SMS žinutę numeriu +37065740001, įrašius tekstą "sPIN". Atsiradusiame laukelyje įveskite sPIN, kurį rasite ant SIM kortelės rėmelio po nutrinamu sluoksniu, ir spauskite OK arba GERAI, sekančius du kartus veskite naują sPIN kodą. Pakeitus sPIN gausite patvirtinimą "sPIN sėkmingai pakeistas".

Lengvo naudojimo.